Graffiti och street art i Öresundsregionen

FÖREDRAG, BILDSHOW OCH PANELDISKUSSION

kl. 18-20, onsdag 20 mars 2019

Graffiti-målat Öresundsståg
Foto: Johan Wessman, News Øresund

Centrum för Öresundsstudier & Temat Urban Creativity vid Pufendorfinstitutet bjuder in till ett öppet arrangemang.

Jacob Kimvall kommer att prata om "Graffiti i København, Malmö & Lund 1994-1999" och Lene Green, Swet samt Jacob Kimvall kommer att hålla en paneldiskussion om street art över Öresund.

Arrangemanget är gratis och öppet för allmänheten. Det hålls på Panora (salong 2), Friisgatan 19 D, Malmö. Lokalen är tillgänglig för rullstolsburna, har hörslinga och ledstråk.

Mia Krokstäde
Koordinator

mia [dot] krokstade [at] cors [dot] lu [dot] se (mia[dot]krokstade[at]cors[dot]lu[dot]se)