Nyheter om styrelsen

Tre av styrelsens medlemmar går nu nya uppdrag till mötes:

Tine Damsholt har blivit utnämnd till professor vid Saxo-instituttet.

Britt Andresen har gått från Öresundskomittéen till att bli senioranalytiker vid Øresundsinstituttet, och ansvarig för allt analysarbete vid institutet.

Ulrika Holgersson har blivit docent på historiska institutionen vid Lunds universitet.

Alla styrelsemedlemmarna behåller sina uppdrag som del av Centrum för Öresundsstudiers styrelse.

Markus Idvall

Docent i etnologi

markus [dot] idvall [at] kultur [dot] lu [dot] se (markus[dot]idvall[at]kultur[dot]lu[dot]se)